Po niekoľkých mesiacoch kreatívnej práce sme úspešne ukončili prvú fázu realizácie novej marketingovej stratégie pre spoločnosť SWISS s.r.o.

Z analýzy súčasného stavu, pri tvorbe novej stratégie vyplynulo, že pôvodná stránka spoločnosti už po rokoch nespĺňala svoj účel a bolo preto nutné ju kompletne prerobiť. Po dohode s klientom sme teda kompletne navrhli nový vizuál stránky, pre správu obsahu sme zvolili redakčný systém WordPress a pustili sme sa do práce.

Výsledkom je úplne nový web, ktorý spĺňa všetky súčasné nároky kladené na modernú stránku komerčnej spoločnosti. Súčasťou prípravy stránok bola aj SEO optimalizácia, aby stránka mohla konkurovať podobným projektom vo vyhľadávaní pomocou prehliadača Google a samozrejme plnohodnotné prispôsobenie stránky pre mobilné zariadenia.

Rovnako sme klientovi pomohli so založením a správou profilov na sociálnych sieťach a spustili prvé online reklamné kampane. Rozhodli sme sa ich zatiaľ realizovať najmä na sociálnej sieti Facebook a Google Adwords.

Vďaka vhodne zvolenej stratégii sme dosiahli už po 3 mesiacoch viditeľné výsledky nielen v počte získaných, nových fanúšikov na sociálnej sieti Facebook, ale najmä v interakcii používateľov s novým obsahom a tiež v zvýšenej návštevnosti web stránky.

V ďalších fázach projektu doplníme na nový web, ďalšie užitočné funkcionality a naďalej budeme realizovať efektívne online reklamné kampane.